OM EX BARA KUNDE GÅ UPP I RÖK!!!!! *poff*

Jag fick ett sms...Från min ex nya ....Vad hon nu är,,flickvän, fru, exfru....Hon har ju hållt på att trakassera en massa innan, men jag har valt att ignorera det mesta. Och de sista veckorna har varit så lugna o sköna..Men idag...Så nog fan ploppar hon upp igen....Och ärligt talat,,,jag fattar nada!!!...Ni som känner mig....Låter detta som jag?...Hennes sms kopierat ordagrant:

"Är du verkligen så jävla olyckligt kär och besatt av morgan? vad fan kan du inte bara låta oss vara för? Alla pratar ju rätt mycket om dig och vad du är för någon till och med folk från halmstad har fått höra vilket luder du är och vet mycket väl om vem du är..Pinsamt..Tror du verkligen morgan bryr sig om att du springer med hans jobbekompisar? Nej det gör han inte men det retar mig för jag vet om att du gör d et för att du hoppas få en reaktion från honom..Du är och förblir lika patetsisk som du var under dom 2 åren med morgan när du visste om att han inte ville vara med dig. Ge nu för fan i oss. Om du inte har märkt det redan så drar vi bara oss längre bort från dom du försöker snoka hos...."..

Jag står lite frågandes...VA?...

"olyckligt kär och besatt" - Jag är INTE kär, och absolut inte besatt *asg*..va fan...Hur många av er som umgås med mig har hört hur jag sitter o gråter och sliter mitt hår i förtvivlan över att jag saknar M?...Däremot har jag hört att vissa tycker jag verkar gladare och mår bättre sen jag slapp undan honom...=)

"ge fan i oss" - Jag har för fan inte hört av mig till dom på nåt sätt alls. Vet inte mycket om deras liv, och vill inte veta heller. Jag bryr mig helt enkelt inte.

"Halmstad" - Hur i hela världen kom Halmstad in i bilden? Jag känner inte en jävel där...Står hon på torget o skriker 'ia är ett luder?...

"springer med hans jobbekompisar" - jag har kontakt med EN person som han jobbar med. Och vi har inte ens träffats sen jag och M gjorde slut...Bara pratat på sms/fb/msn....Ja fy vad jag springer....*S*

"luder"- ja...vad kan man säga...hon anser mig va en prostituerad då alltså...Jaja.det får helt enkelt stå för henne...Min enda tanke är " It takes one, to know one"...

Och till sist...M va tillsammans med mig i 2 år fast han inte ville??...Oooookej...Vem är då dum i huvudet undrar jag?...Om han inte ville va med mig,,,varför va han det då?...Ah..så dumt .

Jag blir så enormt trött på sånt här...Det känns som om detta är nåt man höll på med i mellanstadiet...Jag skiter fullkomligt i M!!......ÄRLIGT talat.... Jag har kontakt med en del människor som funnits i hans liv. Men faktiskt, är det dom som tagit kontakt med mig, inte jag som jagat rätt på dom. 
Vad ska man göra?... Blir så jävla trött......Sno min energi på det viset...va fan *s*...

Jag skrev ett svar förresten...Men inte till hennes nr, utan till hans...Och ska jag visa hennes här, så visar jag mitt:

"Jag vet inte VAD ert problem är. Men jag betackar mig era sms. Skicka ett enda till så anmäler jag er för trakasserier. Skickar ert senaste som kopia. Ta tag i ert liv o låt mig va ifred. Tack och hej. //ia"".


VAD mer kan man göra ?....

Nä,,nu minsann o da...ska jag ta mig ett glas vin. Om jag orkar *S*....
Tack för att ni finns och Krama nån som förtjänar det!..


ÄLSKA MER....(tänk va världen vore en himla bra plats om man gör det?)

Kommentarer
Postat av: Ett ex till M

Mycket bra skrivit Ia!

Den drivande är hans nya kvinna och hon har en mamma roll. Jisses lägg energi på dina barn i stället för att leka JÄVULEN! Dom säger att synden straffar sig ;) Det kommer... bara vänta... Det kan ta lite tid... Men det kommer alltid!

KARMA KARMA KARMA! Är det inte det ordet hon kör rätt friskt med ;D hahaha vet hon inte om då?! att det kommer även till henne. Fast hon är en JÄVUL!

2011-04-10 @ 22:37:20
Postat av: Blondie Bella

RIKTIGT bra skrivet!!! De e ikke ett normalt beteende dehär. Och... Du e ju inte heller den ända i denna staden som får henne på halsen titt som tätt. Jag börjar undra, finns de något botemedel mot dessa kryp?! Eller de e så att dom till slut eliminerar sig själva?!

2011-04-11 @ 10:36:00
Postat av: ia

Tack! Nog kan man hoppas att dom eliminerar sig själva till slut. Dom kan ju jävlas med varann och låta resten av världen va ifred om inte annat. Man blir så trött av sånt där. Vill inte alla ha lugn o ro egentligen? Livet är väl fullt med motgångar och problem ändå, utan att man behöver skapa det själv. Jaja..det övergår mitt förstånd faktiskt.

Ha en bra dag!

2011-04-11 @ 22:45:30
URL: http://fielis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0