VÅREN

Nu har det gått en vecka sen den jobbiga helgen. Smsét jag skrev om va bara början på en himla massa skit jag fick ta emot. Men tack vare lite hjälp av bror min så har det blivit lugnt och skönt igen. Jag håller tummar och tår att det håller i sig, även om jag misstänker att det bara är paus.
Jag vet att jag själv gjorde fel också, för jag svarade på en del sms när jag va arg. Inte lätt att ignorera när man får sms efter sms som bara är ute efter att trycka ner en. Får bli bättre med det där att ignorera.

Nog om dom, blir trött bara jag tänker på dom*S*. Det tar så mycket energi. Den energin vill jag ha till bättre saker.

Idag har jag varit med en vän på AA möte. Han firade 3 års nykterhet. Mycket starkt gjort av honom tycker jag.
Det va en intressant upplevelse att va med där faktiskt. Annorlunda.. Många livsöden som va gripande att höra. Och det va ju skönt att höra att min vän har allt stödet som han behöver. Stort lycka till åt honom och jag håller tummarna att han fixar allt även i framtiden=).

Mer...ja,,våren har ju kommit smygandes, hur härligt som helst! Och till slut, efter många om och men, har jag fan i mig fastnat för spinningen:)...Här har jag gått o spinnat och det sluta alltid med att jag hade ont i knät som fan. Men bara en liten justering på cyklen, så belastar jag inte knät, och nu är det ju skitkul! Finally! :).

Nä minsann, nu ska jag sätta mig med min bok. "Yolanda - Gör vad ni vill men döda henne inte". Jag har läst den förr, så jag vet ju vad jag ger mig in i*S*. Men den är SÅ jäkla rälig:(. Men den är nyttig att läsa, för ens egna bekymmer känns så små, man inser att man faktiskt har det himla bra trots allt.

Ha det bra allihop! Och till mina goaste fina vänner säger jag bara TACK för att ni finns! Ni är bäst.

KRAM på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0