JOBB-ZOVA-JOBB-ZzOVA-JOBB-ZzzzzzOva.........

 



Som vanligt uppdaterar jag så ofta att ni knappt hänger med ;D...

Men ärligt talat har jag jobbat som en gnu sista tiden , så jag har nästan hunnit ha nåt liv över huvudtaget..men bara nästan=).


Va ju i Ullared en sväng...Har nog aldrig handlat så mycket där förr i hela mitt liv...Handlade för 2400...:S....
Men då fick jag en massa fina grejer. Sängkläder, jättesnygga gardiner till vardagsrummet, en sk 'one piece' (hur jäkla skön som helst), en digitalkamera, lite kläder, lite smått o gott till köket. Ja, det springer iväg rätt snabbt=).

Sen hade vi ju halloweenfesten också=). Riktigt lyckad blev den! Maten blev godkänd, alla hade skoj. Bara lilla Jimmy som råkade slockna lite, så han fick ju därför fottas med gammelsmurfen i lite småkonstiga poser *asg*...

Förförra helgen blev det helt oväntat lite fest hemma också...Det va inte alls meningen, jag hade jobbat och sov tills 15 tiden på lördan...Sen pratade jag lite löst med några kompisar som ville hitta på nåt...Helt plötsligt har jag hemmet fullt i folk:). Sånt är trevligt faktiskt.



Får ju inte glömma att min lilla loppa Tindra va o hälsade på mig också=).
Hon kom på fredag eftermiddag. Då promenerade vi till coop o shoppade lite. Hon firade ju sin 7årsdag till råga på allt=). Så vi möte upp Nicklas och Briana, gick hem o bakade pepparkakor, åt räkmackor och glasstårta. Hade riktigt trevligt. På lördag förmiddag åkte hon hem, det blir så väldans tyst när hon åkt! Som jag saknar henne då..Fasters lilla loppetös=)..

Men,,sen har det inte hänt mycket mer..Jag jobbar, sover och jobbar lite till. Blandar natt och dagpass, så jag har ingen koll på vad som händer o sker i världen över huvudtaget=/...



Får försöka skärpa mig, vill faktiskt ha LITE mer liv faktiskt..Börjar ju 'bli gammal' sägs det =D...Även om det inte känns så...Får väl ta mig i kragen, leta rätt på Mr Right och leva livet =).. Nån som har nån snygg, lämplig singelkompis kanske? ;P...

Nu ska jag snart ge mig ut på avdelningen o sitta vak två timmar..
Kommande planer?
En sushikväll
En glöggkväll
Bio
Nyårsfest
Köpa mig en lott med högsta vinsten så jag kan jobba mindre=)..

Låter väl helt okej?

Ha det gott! Hörs snart igen!



Kramelikram på er..Och krama nån som förtjänar det!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller på den där lotten med storvinsten :P

2011-12-01 @ 13:26:09
Postat av: Patricia

Vad roligt att se att du har ett liv precis som jag ;D asg

Kul att läsa att du har så goa planer framöver =)



Kramizar

2011-12-04 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0