KÄRLEK

Igår va jag på fest. En av min bästa vänner fyllde 30. Men hon o hennes sambo passade även på att gifta sig!
Är så himla glada för dom. Finns nog inga som passar så bra ihop som dom två. Det strålar kärlek om dom helt enkelt.
Tyvärr blev hennes pappa för fuller, så han blev tvingad att lämna. Det är fan inte kul sånt. Att ens pappa inte kan ta sig i kragen o va nykter på sin dotters bröllopsfest!.. Stod nere på gården o gapa o skrek sen. Fy fasen för sånt.
Min paps är ju också alkis(är eller har varit, jag vet ärligt talat inte hur han är nu), så jag vet tyvärr hur man känner sig. Man VILL så gärna tro och hoppas att dom kan ändra sig, skärpa till sig..men icke.
Men som jag sa igår, och som jag säkert skrivit här..Pappa är pappa...Man hoppas..hur gammal man än blir...
Men i alla fall, så blev det en superbra o trevlig kväll! Och nu är min vän fru Hultstrand=),,

Nu pýser jag iväg till bror min...Pepperoni *asg*....Skriver mer senare..
Kram på er!

ÄLSKA MER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0