*PUST*

Då var man igång med träningen igen=)...Skönt som bara den att ha avklarat första passet nu.
Och som vanligt kör vi en rivstart *asg*..Medelgympa pass idag, styrketräning imorrn, paus lörd, cirkelpass på söndag, och boxning på måndag...OM vi lever så länge vill säga=).
En nackdel är väl att jag kom på att jag måste ta bort mitt smycke på fingret (dermal anchor)=(...Den kommer bara att bli skavd när jag har boxhandskarna på. Så jag får skära bort den igen *snyft*...Får hitta ett nytt ställe att ha en sån på, för jag gillar dom verkligen.
Nån som har nåt bra tips?

                                                                                     

Måste be om ursäkt till mina vänner jag möter på stan ibland också *asg*...Jag har kommit på att jag har fokus på vart jag ska nånstans, och nästan rusar fram utan att se NÅNTING eller NÅGON runtomkring mig!. Har fått höra flera gånger att jag 'inte hälsar', eller jag är 'fin i kanten' *S*....
Men det är absolut inte meningen!...Jag är bara i min egna lilla värld, så om ni bara hojtar till så märker jag ju er=).
Häromdan svarade jag 'Hej' till en som hälsade, men det tog några meters promenad innan jag reagerade på vem det va ..FÖRLÅT!!...Det va inte meningen att bara gå!...Jag ignorerar ingen...
Så ni får helt enkelt hoppa fram o sparka mig i häcken så jag kommer tillbaks till verkligheten:)..

Nu sitter jag o tittar på American Idol....Jag får ont i magen av skratt =D....En ny jury, och Jennifer Lopez som inte kan säga nej!...Inte ens till dom som låter så hemskt att det gör ont i ryggraden :S.....Naglar på svarta tavlan är rena drömljudet jämfört med vissa alltså *asg*..Ändå kan man inte låta bli att kolla..För sen när det väl kommer nån riktigt bra, så sitter jag o småbölar *s*..

Inattes tittade jag på Burlesque som ska komma på bio nu snart, eller så går den redan. Ingen film jag rekommenderar faktiskt..om man nu inte råkar va ett stort Christina Aguilera fan.. Handligne påminde mycket om Coyote ugly tyckte jag, men med en MASSA ylande från Christina. Coola kläder om inte annat,,,och Cam Gigandet kan man ju vila ögonen på utan att det gör ont ;)...Ojojoj
 
                                                                                              
                                                     


Med det så säger jag gonatt;D.....

ÄLSKA MER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0