PLATO

Ser på statistiken att det är många som läser här,,,Och det är ju kul=)...Men varför skriver ni inget?...Hade varit roligt...Eller...vissa av er i alla fall....Har ju fått höra att nån som faktiskt inte har NÅGOT med mitt liv att göra håller koll...Men visst,,läs du.,,,Du verkar ju inte få underhållning nån annanstans ifrån *ler*...
Trevlig att man kan roa nån här i världen. Jag har ju tyvärr alltid ömmat för de mindre lyckligt lottade i samhället*s*...Detta är kanske bara en ny variant,,,men......Och jag har omtanke så det räcker ;)... *klappar lite snällt stackarn över skallen*.......

Förutom det...jag har en 'dejt'..ca 50 mil härifrån....Ska jag?...Verkar va en mysig snubbe...vi har pratat massor sista halvåret...Fick kontakt tyvärr via ett ex,,,men men.....thats life...:D

I söndags va jag hos mamma på söndagsmiddag...Det brukar va stelt o konstigt...MEN..fasen..Va trevligt vi hade!. va där flera timmar!
Så,det är bara att inse...vi har blivit äldre, kanske klokare...Och jag har världens bästaste bröder som finns!...
Vi har nog växt ikapp. Fan va jag älskar dom!.. insåg det då,,,jag bara satt där o iakttog alla..och mitt hjärta svällde som bara den....Den känslan...finns inget bättre..Fan va jag är glad att jag har dom!...
Vi har ju kanske inte haft världens bästa kontakt förr...En händelse för tio år sen visade att dom finns där för mig när det gäller,,,så det har jag inte tvivlat på...Men nu är det på vän-nivå...Och det gillar jag. Ni som känner mig förstår,,Jag har världens goaste bröder ju=).

Och sen då..herregud...på ett dygn..fick jag så många glada besked att jag blev vimsig=D...
Började med att jag som vanligt inte kunde sova..så jag satt här o filosoferade...Så fick jag ett mail från en vän som bor i USA...Ett graviditetstest som det stod PREGNANT på =).......Fan va glad jag blev!....Jösses vilken go liten synthbebis det kommer bli =)....
Och sen bara rullade det på...!...Summan av dagen= 2 av mina vänner ska gifta sig..en i rådhuset, en hemma...5 (!!!!!!!) är gravida!!....WHAT??.... *asg*...
Jag vet..det borde va min tur snart...Men med tanke på freaksen jag dejtat sista åren...så kanske jag ska satsa på konstgjorda bebisar *s*

Nån snygg, normal, nice, vanlig mc buren grabb som läser här,,,Call me ;) *blink blink*

ELLER...kanske dejten som väntar kan va 'den rätte'......Hhmmmm ;)

Jajaj...I love my life....skulle inte vilja byta det för nåt i världen. Och KRAMAR i massor till er som gör mitt liv så bra=).......:)..

Nu går denna Plato o lägger sig...Och är JÄVLIGT tacksam att jag inte lät mig övertalas den där gången....Då hade man suttit här,,,gift med en tradig snubbe som bara ville byta namn....5 miljoner barn o en snubbe som va rätt usel o fantasilös både här o där ;D...Nej,,,FAN va jag älskar livet nu ;)....

ÄLSKA MER!...

Och som vanligt,,Krama nån som förtjänar det!....Spark i häcken till er som förtjänar det *fniss*....

Kommentarer
Postat av: Stolt BENGTSSON *Rip* Kenny Bengtsson <3

Nu fick jag mig ett GOTT skratt ;D hahaha... Rätt roligt när jag tänker efter, att en människa vill byta efternamn så fort han träffar en ny tjej ;P

Det är inte så att den här "snubben" ville ha ett barn med dig efter 1 vecka o helst en dotter???? Om det är så! Så får jag mig ännu ett skratt anfall o dom säger att skratt förlänger livet ;D

Jag får ju säga att du är en mycket STARK kvinna som kan säga emot! och tänka ett steg längre ;)

2011-01-26 @ 19:40:44
Postat av: Fielis

Han kör på samma hela tiden, och det lär väl fortsätta i all oändlighet..=D

Man gör sina små misstag här i livet, det kan man inte förneka. Men rätt skönt att ha det bakom sig nu faktiskt=)..

Kram

2011-01-26 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0