MUPP!!!!!

                                                   
 
Ett återkommande ämne...Mupp Tv!....HUR i hela världen kan det vara kul att se på alla program som visas där man blir mer poppis ju mer muppig man är??.. Har sett lite småsnuttar av BigBrother...orkar fortfaradne inte se ett helt avsnitt, deras gapande o skrikande och extremt pinsamma uttalanden gör det bara jobbigt.. Ohc det är bara ett program i mängden..((( Nån jäkla snubbe (minns ej om det va tylösandstöntar eller bortskämda skitstövlar han va med i), hojtade att han bajsat på sig!...Och det tycker folk är charmigt o roligt!!!! Vuxna människan är pinsam i sig, men att idioter dyrkar honom!!...VEM e dummast?)))

Men tillbaks till BB....Rodney?!?!...VAD ska det föreställa?..Först o främst så ser han ut att komma från australiens urskogar,,sen gör det inte saken bättre att hans personlighet är så pinsamt usel så man sitter o skäms...och till råga på allt,,,springer han omkring i ett par för små glansiga...vad är det? långkalsonger? leggings??...Och hans uttalande: "jag sätter på allt med ett par ben som inte har snopp"..!?..obehagliga människa.
Och nu dom där tjejerna som kommit in i den sk Oasen?..Jag skäms,,,jag vill inte se, och jag tackar högra makter att ingen jag känner är i det huset alltså. Och den där snubben som tror han e så snygg,,från skåne..dom har mobbat hans 'begynnande flint'....(e usel på namnen)...Jag tror ärligt inte att han har alla hönsen hemma...eller e den skarpaste kniven i lådan osv...Nej,,släng nycklen och riv huset, så gör vi vårt bästa i att förtränga att det nånsin har hänt tycker jag..Usch, sitter o blir arg i irriterad bara av att tänka på det. (Kom HELT osökt att tänka på vissa personer som skulle passa rätt bra där inne faktiskt! *asg*)....

                                                         


Nej, fram med mer program i stil med Så mycket bättre...folk som träffas, pratar om livet o saker som betyder nåt..Det behöver inte va intriger, bråk o orgier i ett bra program. Eller gör som i allra första säsongen av BB, ta in olika typer av folk i olika åldrar...så det blir intressant att se. Nästan alla docusåpor va jättebra första säsongen..men sen flippar det bara ut...

Jag får hålla mig till serier.."Hem till gården"  =)....Inga konstigheter där inte, vanligt folk som lever vanliga liv,,och den serien har spelats in i över 40 år=).

                                  


Jag och Ann har ju satt upp ett mål med vår träning, vi har ett varsitt plagg som INTE passade när vi började träna....nu får vi inte prova det igen förrän i slutet av april...OM det passar då..Så är vår belöning till oss själv att göra en roadtrip till Ullared o shoppa , sen på kvällen gå ut o äta o lyxa till det lite=). Så ny jäklar ska det tränas ÄNNU mer =)....Tur man är arbetslös alltså =D...Men som tur är, så är det fortfarande himla skoj att träna,,inte spinning kanske, men jag kör det ändå 1 eller 2 gånger i veckan...kanske lär mig tycka om det till slut =).
Har ju märkt vissa förändringar faktiskt, men så är jag lite sån,,Tänker att jag kanske bara intalar mig det...Så vem vet,,en våg ställer jag mig aldrig på...Den luras bara...Två som väger exakt samma kan se helt olika ut...Så jag går efter hur jag känner mig och hur kläderna passar..
Kanske ger jag upp*S*...vem vet,,men så länge det är roligt så kämpar vi på=).

                                                  
                    (Jajaja,,man ska inte fuska o göra armhävningar på knäna, men det är inte så lätt!! *asg*)




                                                         

På lördag ska jag ha fest!
Ingen särskild anledning..mest att träffa mina vänner. En del träffar man ju inte så ofta (även om man bor nära varann), av olika anledningar, man har ju så mycket med jobb, inte jobb, liv, förhållande, barn mm mm.... Så det ska bli himla skoj att träffa alla!. Fick ju reda på att en av mina vänner ska bli pappa också ju=)..VEM kunde ana det allaredan?....*glad*,... Ja, lördagen kommer att bli en himla bra dag=). Jag börjar dagen kl 09 med cirkelfys på Friskis=),,,,sen styrketräning en timme,,,avslutar med Fuego och bastu=). ..
Jag älskar mitt liv=).

Ha det jättegott alla fina!

                                               

                                              ÄLSKA MER! och krama nån som förtjänar det!!! ;)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0