EN DEJT KANSKE? ;)

Tjena tjena.
Söndagkväll. Har precis tittat på BigBrothers veckofinal.. Jag pallar inte titta på avsnitten i veckorna, alldeles för mycket gapande o skrikande för min del. Orkar inte med sånt.. Följer det däremot på deras hemsida istället...alldeles tillräckligt, kan bara gå in där o läsa 5 min om dagen. I tystnad *s*...Perfekt!.

Såg nu att den där filuren som e född kille, men har bytt kön hade avslöjat allt för resten av folket där. Måste säga att jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om det där.
Att hon har bytt kön struntar jag fullkomligt i alltså, folk får göra precis vad dom vill med sina liv.
Men däremot tycker jag kanske det är lite elakt att inte säga något redan från början. Kan ju förstå att om nån nu skulle ha fått känslor för henne eller hoppat i säng med henne, så hade dom INTE blivit glada av att få höra sanningen i efterhand..
Men nu kom kanske allt fram på lite fel sätt..Inte någon annan som ska 'outa' henne ju.
Nej, jag tycker hon skulle sagt till från början, varit ärlig. Men men..det är ju bara jag :)..

                            
    ________________________________________________________________________________________________


Tommys fest va ju förra lördagen. Riktigt lyckad måste jag säga. Skitkul!.
Jag stod nästan hela tiden i baren, blandade White russian och serverade öl för glatta livet=). Roliga människor, Goa människor, Bra musik (Grand Rezerva spelade. Kan rekommenderas trots att det är rock ;)).
Ja, allt va riktigt skoj!.Hoppas det blir fler såna fester=).

                                        



I veckan har jag o Ann varit extra flitiga med träningen. Dubbelpass 4 dagar av 7!...Men igår fick jag känna att jag levde..Jag har nog helt fel skor,,satan va ont jag har i benhinnorna!...Usch o fy...Men så vill jag inte vila mer än en dag ju..Nu när vi väl kommit igång...Så idag va vi igång igen. Styrketräning 1½ timme, sen fuego 1 timme.
Imorrn är det cirkelfys sen boxning.
Tisdag- styrketräning + spinning
Onsdag- Fuego + boxning
Torsdag- Cirkelfys + gympa
Fredag- styrketräning + fuego
Lördag- cirkelfys
Söndag- fuego.
Ska nog ta o testa deras Yoga någon dag också.... =).

                                     

Nog om det...I fredags var jag hos Nicklas & Briana och åt middag o kollade på tv lite. Riktigt trevlig kväll.
Lördagen tänkte jag bara sitta hemma o glo på tv. men så messade pamela,,så vi drog till Nicklas o kollade på melodifestivalen o drack lite vin. Ännu en trevlig kväll=).
Idag..söndag..inte mycket har blivit gjort förutom träningen *s*...Peppe kom hit en runda i förmiddags, vi satt o skrattade åt dumma klipp på youtube *s*...Sen stack han och vår brorsdotter Tindra till Öresundakvariet i Helsingör. Hon ringde mig därifrån o berättade hej vilt hur roligt hon tyckte det var där=).. Man får visst känna på fiskar o sånt i några akvarie..hon hade samlat ihop alla sjöstjärnor i en hög, för att dom " är ju en familj och ska inte va ensamma" *asg*..Lilla goa loppan.

                                                   


Nu höll jag på att glömma *asg*
Igår fick jag ett sms...
"Hej på dig, hur är läget med dig?, vad hittar du på idag?. mvh. Daniel"
.....Jag känner bara en Daniel så jag småskrattade åt det där mvh, och svarade att allt va bra. så fick jag tillbaks:
"har du lust att följa med till Bigblock ikväll?, vi som en singlar behöver komma ut lite"....
Så blev jag liiite fundersam, för den enda Daniel jag känner är INTE singel..Så jag va ju tvungen att fråga vilken Daniel det var...Så fick jag tillbaka:
"M's gamla arbetskompis hehehe"....*asg*..
..Va fan. 'M' är ju mitt ex för er som inte vet... Och jag måste erkänna att jag blev så full i skratt alltså...Inte första sms jag får från hans arbetskompisar eller gamla vänner sen det tog slut mellan oss. Det börjar bli lite komiskt faktiskt *asg*.. Kul att han hörde av sig, även om jag kanske blev lite paff över hans avsikter *asg*..Han e inte riktigt min typ faktiskt *s*..Säkert snäll o allt sånt, men inte någon jag skulle intressera mig för. Fick försöka formulera ett fint sms o förklara det....Men i slutänden, så tar jag även detta som en komplimang ;D....

Till råga på allt, så fick jag sms från en annan ex idag...Han vill träffas igen..HUR i hela världen ska jag hantera detta då? *s*...

                                                



NU har jag nog inte mer för denna gången...Förutom...jag har nog en liten dejt i helgen ;)....

Kram!!

KRAMA NÅN SOM FÖRTJÄNAR DET!!!! Och inte att förglömma - ÄLSKA MER! :)

                                

                                   



.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag fick mig ett gott skratt nu ;D asg det var då inte lite människor till ditt ex som hör av sig ;D )Olala hot girl ;) Njut o ta åt dig <3 Vi får ta en fika snart tycker jag ;)

2011-03-14 @ 14:37:38
Postat av: Fielis

Ja, tro mig, jag fick mig ett gott skratt jag också när jag väl förstod vem det var asg...

Ja, det tycker jag också, säg nån dag som passar bara=)

2011-03-14 @ 15:15:49
Postat av: V

=) men hur bakom e ja då?? haha har helt missat att du bloggar... va fäään...

men nu e ja me.

hörs sen! KRAM

2011-03-14 @ 15:44:46
URL: http://vemretsson.blogg.se/
Postat av: Patricia

Onsdagar är min bästa dag att fika på =) Men kan säkerligen ta det andra dagar också. Snart är Joels hockey över för säsongen =0) Sista hockey turneringen är på lördag i Höör o sen är det någon veckas träning sen är det väldigt lugnt =)

Kram

2011-03-14 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0