SOL O VÄRME

Vilken helg. Sktirolig, med vissa mindre skojiga inslag*S*
I fredags skulle vi sätte oss på uteservering, men satan va kallt det va. Så vi gick runt lite, Utposten, Hamnkrogen, Chrome och Bara Rock. Sen på väg till bussen blev det en kort sväng inom Dickens också. Trevlig kväll, träffade roligt folk. Bland annat en som jag ska fika med imorrn=).

Lördagen går till historien tror jag =). Jag och en kompis skulle åka till Lund o Staffanstorp. Hon köpte våra biljetter o klev på tåget på knutpunkten, jag står o väntar på ramlösa station. Och tåget åker bara förbi!...med kompis o biljett! *asg*..Måttligt irriterande, för jag hade ju inte pengar!. Men jag hade 40 kr, så jag fick ta tåget till Landskrona, så lånade min kompis en bil o kom o hämta mig där. Sen for vi till Staffanstorp på grillfest.
Hur roligt som helst. Vilka fantastiskt trevliga människor!. Vi grillade, min kompis pappa e trubadur så han spelade lite. Sen gick vi ner till byn och tittade på Nilla Nielsen och Dan Hylander. En helt perfekt dag, man ville itne att den skulle ta slut.

                                      

                                      

                                       


Men det gjorde den, och vi tog tåget till Hbg. Jag gick o sa hej till min bror på Pl13. Sen skulle ajg promenera till Stattena. På väg dit så kommer 3 snubbar i 18årsåldern o försöker stjäla min väska!. Fan va paff jag blev, ville inte ge mig ju. så jag for i backen o har nu skrapsår överallt. Men väskan har jag kvar. Som tur är. Dumma jävla skitungar, dom försöker råna mig som för tillfället är den fattigaste av fattiga *asg*...dumskallar.

Söndag, då åkte jag till min bror o satt i hans trädgård o löste världsproblemen. Hade jättetrevligt, där va några vänner också. Och så kom min 'matleverans' till Pytte..4 st möss...Men två av dom blev kidnappade av barnen i huset *Asg*... Så ingen efterrätt till Pytte denna gången=D...

                                       

I veckan händer inte så mycket. Måste gå o spinna, känner att förkylningen är på tillbakagång nu, och det kryper i kroppen på mig=). På torsdag ska jag jobba mitt första dygnspass, det ska bli skoj.

Ha det gott alla! Kram på er! Och som vanligt Älska Mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0