GRUBBEL

Nu gick jag in här bara för att kolla, men tänkte att jag kanske borde skriva nåt....Men vad?...Det är frågan,,,
Så det kommer antingen att bli världens kortaste eller längsta blogg :D


Däremot kan jag ju skriva om arbetslösheten..FY FAN va den är jobbig!!!...Usch, känns ju som om man inte har nån mening att överhuvudtaget gå upp på morgonen...Man försöker bara få dagarna att gå....men till vad?...för det finns ju för tillfället inget slut på eländet.....Och det är nog meningen att "kursen" ska få folk att må bättre, men för min del gör den tvärtom. Man skäms för att gå dit, man sitter där o blir idiotförklarad några timmar, sen smyger man ut därifrån igen...Hem o tar ett glas vin för att glömma bort vart man varit *s*.....INTE BRA....

Mer då...ja...Jag har ju inte skrivit nåt vidare mycket sista tiden så det är ju en del....
Skaffade katt för snart ett halvår sen. En vän hade hittat kattungar övergivna i skogen. Vi åkte o hämtade dom när de var bara ca 5 veckor. Min lilla katt va liten som en tennisboll.... Min vän va väldigt envis med att hon inte klarade av dom längre....Och i efterhand förstår jag hennes stress, för hon tog livet av sig lite kort efter det :(....Fy va jobbigt det va. Och jag kan bara ana hur det är för hennes man och för barnen....Har fortfarande lite svårt att förstå, men ibland kan man inte alltid fatta. Man blir mest arg, lessen, förvirrad och sen arg igen. Saknar våra samtal om nätterna när ingen av oss kunde sova.....<3

Vad ska jag mer babbla om........Har fått lite nya vänner, vilket jag är så enormt tacksam över. Jag har de bästa mäniskor som finns,,,jag vet att jag sagt det innan, men man kan inte säga det tillräckligt ofta...TACKSAM för att jag är så bortskämd med de vännerna som finns i mitt liv. Gudomligt <3

Nu ska jag ta o fortsätta med matlagningen. 7 kg färs som ska bli tacoröra.....
Ser att det faktiskt är en del som läser här...så Trevlig kväll till er! Ni får lov att skriva nåt så jag itne tror att ni bara är spöken ;)....

KRAMELIKRAMEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0