Hallå där

Jaaaaaaaa..Jag vet...jag är usel på att uppdatera....

Jösses...
det har hänt massor...

Jag är kär,,,i en man som jag varit tillsammans med förr...men då funka det inte..NU...känns allt hur bra som helst.
Jag älskar honom, vill leva med honom...Så har jag aldrig känt innan...nånsin ,,,,,,
 
Det sista året har varit konstigt....
Efter jag bröt min axel, så har allt varit knas. På gott o ont...
 
Jag har träffat världens bästa vänner...såna som ni vet....stannar för livet...som man bara älskar o vill krama om o säga att livet blir bra....
 
Sen har där varit skit....
Jag blev "stödmamma" åt en liten tös....Det gick jättebra, hon mådde jättebra hos mig, hon lekte, stoja, strula o höll på, så som barn gör, ,Men varje gång hon gjorde nåt som hon  tyckte va knasigt..skvätte vatten, välte ett glas saft..Så blev hon livrädd....
En dag när min mamma fyllde år...så va mamma inlagd på sjukhuset. Vi skulle alltså hälsa på henne där..
Jag ringde mamma till barnet som jag är helgmamma åt,,,så hon skulle köra oss
När hon kommer med bilen, får hennes dotter frispel,,,gråter o skriker att hon inte vill in i den bilen!
Jag sätter mig o pratar med henne,,,får henne in i bilen, med att ha hotat hennes mamma med att "prata inte med henne nu, låt det va".
Sen på kvällen,,,,sitter jag o pratar med lilla tösen o frågar...."Är det nåt som är fel?", " är nån dum med dig"...Får till svar att hennes mamma slår henne med en kvast!!!!
VAD gör man!!!???
Jo, man anmäler....
Sen tänker jag med tanke på vad som pågår inte nämna mer om det....Inte än....
 
 
Sen ja...återkommer om det......Blev helt trött nu ;D......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0